Asystent / Asystentka kierownika w wydziale handlu i promocji

dodano: 08.10.2019

Aktualnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku asystenckim. Naszym klientem jest placówka dyplomatyczna zlokalizowana w centrum Warszawy.

Osoba zatrudniona na stanowisku, będzie odpowiedzialna za:

  • organizację spotkań
  • telefoniczny oraz mailowy kontakt z potencjalnymi oraz obecnymi klientami
  • przygotowywanie dokumentów oraz dbanie o ich prawidłowy przebieg w firmie
  • udział w targach branżowych

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego, mile widziane wyższe lub w trakcie studiów
  • bardzo dużej komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z klientem (mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży)
  • czynne prawo jazdy kat.B
  • znajomości języka obcego (angielski i/lub czeski) mile widziane.

W zmian oferujemy:

  • pracę na umowę zlecenie, 3-4 dni w tygodniu. (ok. 100h miesięcznie)
  • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym, prestiżowym środowisku
  • atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe
  • możliwości podjęcia pracy od zaraz
  • możliwość poszerzania wiedzy i czerpania inspiracji poprzez udział w targach branżowych.

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV poprzez formularz aplikacyjny

lub poleć ofertę znajomemu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Asystent / Asystentka kierownika w wydziale handlu i promocji

Masz pytania?

Skontaktuj się z opiekunem projektu:

Patrycja Majk: +48 508 867 834
Asystentka_kierownika_War

Podobne oferty

Zawsze służymy pomocą!

Sprawdź bloga!

Porady dla kandydatów: jak napisać CV, jak i gdzie szukać pracy oraz jak skutecznie przejść proces rekrutacyjny.

Wyślij CV do naszej bazy

Dodaj CV do bazy kandydatów Jobs Plus. Odezwiemy się do Ciebie, gdy tylko znajdziemy pasującą ofertę pracy!