Witajcie w pierwszym odcinku naszej serii podcastów „Porozmawiajmy o rekrutacji”. Dziś będziemy mówić o tym, dlaczego rekruter powinien być czasami dobrym marketerem oraz jak napisać ogłoszenie o pracę, aby kandydat zdecydował się zaaplikować.
W tym odcinku Klaudia Kwater, Specjalista ds. marketingu w Jobs Plus, rozmawia z Jolantą Lisicką, która na co dzień zajmuje się marketingiem treści. Z rozmowy dowiesz się m.in.:
- czym jest persona i dlaczego rekruter też powinien ją wyznaczać
- czym jest mapa ciepła ogłoszenia o pracę i co możemy z niej wyczytać
- które elementy ogłoszenia są kluczowe dla kandydatów
- jak dostosować ogłoszenie pod konkretną branżę i grupę docelową
- dlaczego czasami warto napisać kilka wersji tego samego ogłoszenia
Podobał Ci się ten podcast? Pozostańmy w kontakcie
- ✒️ Jeśli masz dodatkowe pytania, zadaj je w komentarzu – na pewno odpiszemy.
- ✉️ Zapisz się na HR newsletter i raz w miesiącu otrzymuj nowości na skrzynkę.
- 👍 Obserwuj nas na Facebooku i LinkedInie.
- 🎤 Subskrybuj nasz podcast na Spotify.
Wolisz czytać niż słuchać?
Świetnie się składa, bo na ten temat napisaliśmy też artykuł.