#1 Podcast: Jak napisać dobre ogłoszenie o pracę?

Witajcie w pierwszym odcinku naszej serii podcastów „Porozmawiajmy o rekrutacji”. Dziś będziemy mówić o tym, dlaczego rekruter powinien być czasami dobrym marketerem oraz jak napisać ogłoszenie o pracę, aby kandydat zdecydował się zaaplikować. 

W tym odcinku Klaudia Kwater, Specjalista ds. marketingu w Jobs Plus, rozmawia z Jolantą Lisicką, która na co dzień zajmuje się marketingiem treści. Z rozmowy dowiesz się m.in.:

  • czym jest persona i dlaczego rekruter też powinien ją wyznaczać
  • czym jest mapa ciepła ogłoszenia o pracę i co możemy z niej wyczytać
  • które elementy ogłoszenia są kluczowe dla kandydatów
  • jak dostosować ogłoszenie pod konkretną branżę i grupę docelową
  • dlaczego czasami warto napisać kilka wersji tego samego ogłoszenia

Podobał Ci się ten podcast? Pozostańmy w kontakcie

  • ✒️ Jeśli masz dodatkowe pytania, zadaj je w komentarzu – na pewno odpiszemy.
  • ✉️ Zapisz się na HR newsletter i raz w miesiącu otrzymuj nowości na skrzynkę.
  • 👍 Obserwuj nas na FacebookuLinkedInie.
  • 🎤 Subskrybuj nasz podcast na Spotify.

Wolisz czytać niż słuchać?

Świetnie się składa, bo na ten temat napisaliśmy też artykuł.

Udostępnij znajomym

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Powiązane artykuły

Publikowaliśmy dla:

Nasze artykuły
prosto na Twoją skrzynkę!