Nazywamy się Jobs+, jesteśmy agencją rekrutacji i zatrudnienia. Codziennie dbamy o to, aby do naszych klientów trafiali pracownicy „szyci na miarę”, a dodatkowo wspieramy kandydatów w poszukiwaniu najlepszej dla nich ścieżki zawodowej.
Ta rekrutacja jest dla nas wyjątkowa, ponieważ szukamy nowej osoby do naszego zespołu. Jeśli chcesz realizować projekty dla różnorodnych klientów i nie zamykać się tylko na jedną branżę, a do tego wiążesz swoją przyszłość z branżą HR, to ta oferta jest idealna dla Ciebie.
Lokalizacja: Kraków, Krowodrza (ul. Kijowska)
Czym się zajmujemy?
Rekrutujemy pracowników różnego szczebla w Polsce i dla klientów zagranicznych. Oferujemy usługi rekrutacji stałych oraz zatrudnienia tymczasowego. Naszymi klientami są zarówno duże organizacje, jak i niewielkie, rodzinne firmy. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie.
Jakie zadania Ci powierzymy?
- prowadzenie projektów rekrutacyjnych do pracy w Polsce i zagranicą na role różnego szczebla
- aktywne pozyskiwanie kandydatów
- tworzenie i dbanie o poprawność ogłoszeń na stronie www, mediach społecznościowych, portalach ogłoszeniowych
- utrzymywanie relacji z kandydatami, budowanie pozytywnego candidate experience
- wyszukiwanie i wdrażanie nowych sposobów dotarcia do kandydatów
- ścisła współpraca z naszym działem handlowym podczas prowadzenia projektów dla klientów
- współpraca z prezesem firmy odnośnie wewnętrznych rekrutacji
Szukamy Ciebie, jeśli:
- masz za sobą min. roczne doświadczenie w rekrutacji w agencji rekrutacyjnej
- znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym
- posiadasz zdolności komunikacyjne i uwielbiasz pracę z ludźmi
- w pracy cenisz sobie samodzielność i różnorodne zadania
- dobrze radzisz sobie z ustalaniem priorytetów i organizacją pracy
- jesteś „graczem zespołowym”
Dlaczego polubisz naszą firmę?
- oferujemy stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- masz wpływ na swoje wynagrodzenie: podstawa (widełki: 3500-4000 zł netto) + premia od liczby zatrudnień
- pracujemy w kameralnym zespole, bez korporacyjnej atmosfery i zbędnych procedur
- mamy komfortowe biuro w dobrej lokalizacji (okolice Placu Inwalidów – łatwy dojazd komunikacją miejską)
- korzystamy z prywatnej opieki medycznej (pakiet Enel-med)
- dbamy o work life balance – nie ma u nas nadgodzin, za to mamy możliwość pracy zdalnej
- pracujemy w elastycznych godzinach – startujemy między 7.30 a 9.00, sama/sam wybierasz o której zaczniesz pracę, od pon – pt
- pracujemy na systemie rekrutacyjnym eRecruiter
- chętnie dzielimy się swoją wiedzą/doświadczeniem i razem stawiamy czoła trudnym sytuacjom
Masz ochotę nas poznać? Wystarczy Twoje CV, my zajmiemy się resztą.