Specjalista ds. HR i Administracji

dodano: 12.09.2022

Nazywamy się Jobs+, jesteśmy agencją rekrutacji i zatrudnienia. Codziennie dbamy o to, aby do naszych klientów trafiali pracownicy „szyci na miarę”, a dodatkowo wspieramy kandydatów w poszukiwaniu najlepszej dla nich ścieżki zawodowej.

Ta rekrutacja jest dla nas wyjątkowa, ponieważ szukamy nowej osoby do naszego zespołu.

Jeśli jesteś mistrzem organizacji, który lubi kontakt z ludźmi, a do tego masz za sobą pierwsze doświadczenie w zakresie administracji personalnej, to ta oferta jest dla Ciebie idealna!

Czym się zajmujemy?

Rekrutujemy pracowników różnego szczebla w Polsce i dla klientów zagranicznych. Oferujemy usługi rekrutacji stałych oraz zatrudnienia tymczasowego. Naszymi klientami są zarówno duże organizacje, jak i niewielkie, rodzinne firmy. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie.

Jakie zadania Ci powierzymy?

  • obsługa recepcji i centrali telefonicznej
  • kompleksowe zarządzanie w zakresie administracji personalnej w tym m.in.: przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (także na podstawie umów cywilnoprawnych) oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej (np. faktury, dokumenty pracownicze)
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • bieżąca współpraca z biurem rachunkowym – kompletowanie dokumentów do akt osobowych, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i wniosków urlopowych
  • kontakt z dostawcami usług i instytucjami zewnętrznymi – np. urzędy, zakłady medycyny pracy, szkoły językowe
  • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura – zamawianie artykułów biurowych, usuwanie i zgłaszanie usterek itp.

Dlaczego polubisz naszą firmę?

  • oferujemy stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracujemy w kameralnym zespole, bez korporacyjnej atmosfery i zbędnych procedur
  • korzystamy z prywatnej opieki medycznej (pakiet Enel-med)
  • dbamy o work life balance – nie ma u nas nadgodzin, za to istnieje możliwość pracy zdalnej 
  • pracujemy w elastycznych godzinach – startujemy między 7.30 a 9.00, sama/sam wybierasz, o której zaczniesz pracę, od pon. – pt.
  • chętnie dzielimy się swoją wiedzą/doświadczeniem i razem stawiamy czoła trudnym sytuacjom

 Czego od Ciebie oczekujemy?

  • co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (doświadczenie w agencji pracy będzie mile widziane)
  • podstawowej wiedzy z zakresu prawa pracy i administracji personalnej
  • umiejętności pracy z wykorzystaniem pakietu MS Office (szczególnie Excela)
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • samodzielności, skrupulatności, odpowiedzialności
  • świetnej organizacji czasu pracy
  • komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej        

Masz ochotę nas poznać? Wystarczy Twoje CV, my zajmiemy się resztą.

Celem umożliwienia nam kontaktu z Tobą, prosimy o przesłanie CV za pomocą linku aplikacyjnego oraz zaznaczenie odpowiedniej zgody/zgód.

Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 27404.

lub poleć ofertę znajomemu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Specjalista ds. HR i Administracji

brak informacji

Masz pytania?

Skontaktuj się z opiekunem projektu:

Magdalena Łaskawska + 48 609 584 530
brak informacji

Podobne oferty

Zawsze służymy pomocą!

Sprawdź bloga!

Porady dla kandydatów: jak napisać CV, jak i gdzie szukać pracy oraz jak skutecznie przejść proces rekrutacyjny.

Wyślij CV do naszej bazy

Dodaj CV do bazy kandydatów Jobs Plus. Odezwiemy się do Ciebie, gdy tylko znajdziemy pasującą ofertę pracy!