Przedstawiciel Handlowy

dodano: 29.06.2022

Nazywamy się Jobs+ – jesteśmy agencją zatrudnienia

Obecnie dla naszego Klienta, dostawcy i wykonawcy systemów podłóg podniesionych, poszukujemy osoby na stanowisko przedstawiciela handlowego. Firma naszego Klienta działa w branży budowlanej od 1990 roku i może pochwalić się montażem już ponad 1 800 000 m2 podłóg podniesionych w obiektach na terenie całej Polski. „Mazowiecka Firma Roku”, „Złoty Medal Budma”, „Rzetelna Firma” – to tylko niektóre z wyróżnień i certyfikatów przyznanych firmie, którą już niedługo właśnie Ty możesz zacząć reprezentować.

Jeśli jesteś dobrym rozmówcą, lubisz, kiedy w pracy dużo się dzieje oraz interesuje Cię branża budowlana, skontaktuj się z nami , myślę, że znajdziemy wspólny język.

Lokalizacja: Warszawa (Bielany)

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie ofert na dostawę i montaż podłóg podniesionych na podstawie zapytań ofertowych
  • kontakt z pracowniami projektowymi i promowanie produktów firmy Klienta celem przekonania architektów do wpisywania ich do projektów
  • kontakt z Generalnymi Wykonawcami i Deweloperami, którzy poszukują dostawcy i wykonawcy podłóg podniesionych dla swoich inwestycji
  • spotkania w formie online oraz na żywo (proporcjonalnie zazwyczaj 50/50) na terenie całej Polski: spotkania promujące produkty firmy Klienta oraz spotkania negocjacyjne
  • monitoring złożonych ofert: obdzwanianie klientów, którym złożyło się ofertę celem ustalenia czy wykonawca został wybrany i jak kształtują się szanse firmy Klienta
  • odpisywanie na maile z zapytaniami od architektów i wykonawców odnośnie oferowanych przez firmę Klienta systemów podłóg podniesionych
  • przeglądanie portali branżowych (np. „Kompas Inwestycji”) celem poszukiwania nowych inwestycji, w których mogą być potrzebne podłogi podniesione firmy Klienta

Wymagania:

  • doświadczenie handlowe na podobnym stanowisku (mile widziane: doświadczenie w branży budowlanej)
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów (telefonicznych oraz na żywo)
  • umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe

Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas nieokreślony podpisywaną bezpośrednio z naszym Klientem (okres próbny – 3 msc.)
  • solidną podstawę wynagrodzenia + prowizje 1% od kwartalnego obrotu wypracowanego przez pracownika
  • dodatkowe premie uznaniowe (co roku dodatek na Święta Bożego Narodzenia)
  • pracę głównie z biura – w dzielnicy Bielany + wyjazdy służbowe po całej Polsce (w przyszłości także zagraniczne)
  • elastyczne godziny pracy – między 8:00 a 17:00 od poniedziałku do piątku
  • komputer służbowy
  • samochód służbowy – po okresie próbnym
  • benefity: pakiet medyczny Allianz, dofinansowanie do posiłków w pracy (15 zł dziennie)
  • szkolenia – produktowe i merytoryczne z zakresu podłóg podniesionych i przepisów ich dotyczących
  • możliwość awansu na szefa oddziału
  • szansę na długoterminową współpracę
  • szybki proces rekrutacji

Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoją aplikację, a my zajmiemy się resztą.

Celem umożliwienia nam kontaktu z Tobą, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej zgody/zgód.

Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 27404.

lub poleć ofertę znajomemu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Masz pytania?

Skontaktuj się z opiekunem projektu:

Patrycja Ogłaza + 48 519 474 103
brak informacji

Podobne oferty

Zawsze służymy pomocą!

Sprawdź bloga!

Porady dla kandydatów: jak napisać CV, jak i gdzie szukać pracy oraz jak skutecznie przejść proces rekrutacyjny.

Wyślij CV do naszej bazy

Dodaj CV do bazy kandydatów Jobs Plus. Odezwiemy się do Ciebie, gdy tylko znajdziemy pasującą ofertę pracy!